.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماموریت محسن رضایی برای تفاهم اصولگرایان
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: برنامه من در اين انتخابات اين است که نامزدهاي انتخاباتي را به تفاهم برسانم که يک نفر را از بين خودشان انتخاب کنند و بقيه هم در دولت آن فرد مشارکت فعال داشته باشند...
ماموریت محسن رضایی برای تفاهم اصولگرایان

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: برنامه من در اين انتخابات اين است که نامزدهاي انتخاباتي را به تفاهم برسانم که يک نفر را از بين خودشان انتخاب کنند و بقيه هم در دولت آن فرد مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا ، محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به اين سوال که "يکي از رسانه‌‏ها به نقل از شما آورده است که هيچ برنامه‌‏اي براي نامزدي انتخابات رياست جمهوري نداريد"، گفت: برنامه من در اين انتخابات اين است که نامزدهاي انتخاباتي را به تفاهم برسانم که يک نفر را از بين خودشان انتخاب کنند و بقيه هم در دولت آن فرد مشارکت فعال داشته باشند.
وي در تبيين اين ديدگاه افزود: معتقدم با وجود رهبري در ايران، دولت مهمتر از رئيس جمهوري است و کشور ما نيازمند دولت کارآمد و متعهد است که وقتي به آن نگاه مي‌‏شود تعدادي از اعضاي کابينه که در پست‌‏هاي حساس دولت قرار دارند، هرکدام در حد يک رئيس جمهور باشند و چون مشوق يک دولت ائتلافي هستم، در شرايط کنوني هنوز براي خودم نفياً و اثباتاً تصميمي نگرفته‌‏ام و لذا خبر منتشره را تکذيب مي‌‏کنم.
همچنين محسن رضايي در پاسخ به اين سؤال که "آيا در اين زمينه موفقيتي حاصل شده است"، افزود: من با اکثر نامزدهاي احتمالي صحبت کردم و آنها از چنين طرحي استقبال کردند ولي هنوز به يک راهکار اجرايي نرسيدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.